Η βιομηχανία του τουρισμού, της φιλοξενίας και της εστίασης είναι ίσως από τις πιο ανταγωνιστικές στον πλανήτη. Για να καταφέρει ένα ξενοδοχείο να επιβιώσει στο χάρτη των τουριστικών παροχών ενός προορισμού, οφείλει να εξελίσσεται συνεχώς και να αφουγκράζεται τις ανάγκες των ταξιδιωτών, οι οποίες αλλάζουν και γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικές. Γι’ αυτό το λόγο, συγκεντρώσαμε για εσάς όλες τις νέες τάσεις για το 2018 και τις επόμενες χρονιές για τον εξοπλισμό ξενοδοχείων και πώς μπορείτε να τις εντάξετε στη δική σας επιχείρηση, ώστε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και να ξεχωρίσετε.
Εξατομικευμένη εμπειρία
Το μότο των τουριστών νέας γενιάς, της γενιάς των millenials, είναι ότι θέλουν να ζουν εμπειρίες πολύ περισσότερο από το να έχουν αγαθά. Αυτό αποτυπώνεται και στις ταξιδιωτικές εμπειρίες, αφού οι πελάτες δεν ενδιαφέρονται πλέον τόσο για την πολυτέλεια όσο για τη δυνατότητα που τους δίνει το ξενοδοχείο να ζουν ιδιαίτερα πράγματα ανάλογα με τις δικές τους ανάγκες. Έτσι, για παράδειγμα, θα εντυπωσιάσει πολύ περισσότερο έναν πελάτη μικρής ηλικίας το να έχετε μέσα στο δωμάτιο πρωτότυπο εξοπλισμό ξενοδοχείων, όπως μια βιβλιοθήκη με βιβλία για την ιστορία του τόπου που έχει επισκεφθεί ή ηχεία, στα οποία μπορεί να συνδέσει το smartphone του, για να ακούσει μουσική, παρά ακριβά έπιπλα και πολυτελή είδη υγιεινής.
Φιλοξενία σαν το σπίτι
Μια μονάδα, η οποία έχει επίπλωση, διακόσμηση και γενικά εξοπλισμό ξενοδοχείων που θυμίζει περισσότερο σπίτι παρά ένα ψυχρό δωμάτιο, θα δημιουργήσει το συναίσθημα θαλπωρής που χρειάζεται ο σύγχρονος ταξιδιώτης. Το ζήτημα, λοιπόν, δεν είναι να έχετε ομοιόμορφα έπιπλα σε κάθε δωμάτιο, αλλά να συνεργαστείτε με κάποιον διακοσμητή, ο οποίος θα αφουγκράζεται τι θέλουν οι νέοι και θα το αποτυπώνει σε χώρους φιλόξενους και ζεστούς.
Η εξέλιξη του lobby
Η παραπάνω τάση φανερώνεται και στη μετεξέλιξη των lobby, τα οποία παύουν πλέον να θυμίζουν αποστασιοποιημένες αίθουσες υποδοχής. Η ρεσεψιόν αντικαθίσταται με βολικά γραφεία με πολυθρόνες και γενικά επικρατεί η αίσθηση του σαλονιού ενός σπιτιού παρά ενός χώρου για business meetings. Αναπαυτικοί καναπέδες, μαξιλάρες, κεριά και μουσική προσκαλούν όλους τους πελάτες να γίνουν μία παρέα και να χαλαρώσουν.
Οικολογική συνείδηση
Η γενιά των millenials έχει οικολογική συνείδηση και απαιτεί να την έχουν όλοι όσοι την περιτριγυρίζουν. Δεν αρκεί πια οι τουριστικές μονάδες να ωθούν τους πελάτες να χρησιμοποιούν τις πετσέτες για παραπάνω μέρες ή να έχουν κάδους ανακύκλωσης. Η τάση στην επίπλωση και τον εξοπλισμό ξενοδοχείων είναι τα οργανικά προϊόντα, τα έπιπλα που σέβονται το περιβάλλον, το ανακυκλωμένο ξύλο και η διαρρύθμιση με τέτοιο τρόπο, ώστε να αξιοποιείται όσο το δυνατόν περισσότερο το φυσικό φως και να μη γίνεται κατασπατάληση πόρων.
Fitness
To fitness είναι παντού πλέον στη ζωή μας και αυτό δεν θα μπορούσε να μην αντανακλάται στον εξοπλισμό των ξενοδοχείων. Η τάση είναι κάθε ξενοδοχείο να παρέχει γυμναστήριο αλλά και εξωτερικούς χώρους, στους οποίους μπορεί κανείς να γυμναστεί. Παράλληλα, μεγάλο ζητούμενο των περισσότερων νέων πελατών είναι να υπάρχει χώρος και εξοπλισμός και μέσα στο δωμάτιο, ώστε κανείς να μπορεί να ασκηθεί και εκεί.